قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avira Premium Security Suite 10.2.0.668 ظر

دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avira Premium Security Suite 10.2.0.668


 
دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avira Premium Security Suite v10.0.0.621
امنیت از جمله مسائلی است که باید مورد توجه کاربران باشد چراکه این مسئله با سلامت رایانه و اطلاعات آنها ارتباط مستقیم دارد. حال آنکه کاربران برای تأمین امنیت رایانه خود هریک از روش و نرم افزارهای خاصی استفاده می کنند. یکی از نرم افزارهایی که مجموعه ای از امور را به صورت یکجا انجام می دهد و می توان خیال شما را به عنوان کاربر از جهت امنیت راحت نماید Avira Premium Security Suite است. این نرم افزار که از جمله تولیدات شرکت Avira یکی از تولیدکنندگان نرم افزارهای امنیتی رایانه ای است ، امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار توانایی حفاظت از رایانه شما در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، حملات هکرها و دیگر تهدیدات را داراست. همچنین نرم افزار فوق الذکر دارای یک فایروال داخلی نیز هست که در افزایش ضریب امنیت بسیار مؤثر خواهد بود. از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به امکان بروز رسانی از طریق اینترنت و استفاده اندک از منابع سیستم اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار BitDefender Internet Security 2012 Build v15.0.27.338 Final نظر

دانلود نرم افزار BitDefender Internet Security 2012 Build v15.0.27.338 Final


دانلود نرم افزار BitDefender Internet Security 2012 Build v15.0.27.338 Final
| بیت دیفندر در سال 2011 از سوی AV TEST رتبه نخست برترین ضد ویروس جهان را کسب نمود |
یکی از نگرانی های اکثر کاربرانی که بیشتر وقت خود را در دنیای مجازی اینترنت سپری می کنند هکرها هستند. ترس اینکه هر لحظه ممکن است سیستم تان مورد هک واقع شود مانع لذت بردن شما در زمانی که در اینترنت سپری می کنید می گردد. اما میتوان با داشتن یک نرم افزار امنیتی بسیار قوی تا حد بسیار بالایی این نگرانی را برطرف نمود. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است به صورت کامل امنیت سیستم شما را در اینترنت فراهم سازد. نرم افزار BitDefender Internet Security یک اینترنت سکوریتی بسیار قدرتمند و مشهور بوده که به تازگی نسخه 2012 آن انتشار یافته است. شما با نصب این اینترنت سکوریتی دیگر به هیچ وجه نگران نفوذ هکرها به داخل سیستم خود نخواهید بود زیرا این نرم افزار با قدرت در مقابل هکرها و فایل های مخرب جاسوسی ایستادگی می کند. دیواره آتش Firewall این اینترنت سکوریتی با دقت بسیار بالا تمامی رفت و آمد های اینترنتی را زیر نظر میگیرد و در صورت مشاهده نفوذ هکرها یا خارج شدن اطلاعات از کامپیوتر اقدام به بلوک نمودن مسیر مورد نظر می نماید. همچنین قسمت Anti-Phishi این اینترنت سکوریتی مانع ورود کاربر به صفحات وب سایت های مخرب میگردد که به محض وارد کردن آدرس سایت مورد نظر در مرورگر نرم افزار اقدام به برسی آن می نماید که در صورت مشکوک بودن، صفحه بلوک میگردد. بعلاوه قسمت Antispam این اینترنت سکوریتی مانع ایجاد اخلال ایمیل های تبلیغاتی مخرب در کار سیستم میگردد. در این اینترنت سکوریتی بخش های مختلفی وجود دارد که از جمله میتوان به Antivirus قدرتمند BitDefender با قابلیت آپدیت خودکار روزانه و ساعتی اشاره نمود که شما با داشتن آن از نفوذ هرگونه ویروس و بد افزاری به داخل سیستم خود مصون خواهید ماند. سایر بخش های این نرم افزار شامل: Antivirus, Antispyware, Antispam, Anti-Phishi, Firewall, Parental Control, Tune-Up, Backup می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار BitDefender Total Security 2012 Build v15.0.27.338 Final

    دانلود نرم افزار BitDefender Total Security 2012 Build v15.0.27.338 Final

    دانلود نرم افزار BitDefender Total Security 2012 Build v15.0.27.338 Final
    | بیت دیفندر در سال 2011 از سوی AV TEST رتبه نخست برترین ضد ویروس جهان را کسب نمود |
    یک سیستم کامپیوتری در لحظه ممکن است مورد حمله واقع شود حملاتی که از جانب ویروس ها ، هکرها ، جاسوس افزارها و ... اتفاق می افتد. برای اینکه بتوان از کامپیوتر در مقابل اینگونه حملات محافظت نمود نیاز است تا از یک نرم افزار امنیتی بسیار قوی استفاده کرد. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است به صورت کامل امنیت سیستم شما را فراهم سازد. نرم افزار BitDefender Total Security یک نرم افزار امنیتی بسیار قدرتمند و مشهور بوده که به تازگی نسخه 2012 آن انتشار یافته است. شما با نصب این نرم افزار دیگر به هیچ وجه نگران حملات ویروس ها و هکرها به سیستم خود نخواهید بود زیرا این نرم افزار با قدرت در مقابل هرگونه حمله ایستادگی می کند. در این بسته 13 نرم افزار امنیتی شرکت BitDefender شامل: Antispyware, Antispam, Anti-Phishi, Firewall و ... قرار گرفته که معروف ترین آنها Antivirus و Internet Security این شرکت است. آنتی ویروس این مجموعه امنیت کامل سیستم شما را در مقابل نفوذ ویروس ها و بد افزار ها فراهم می کند زیرا با وجود 3 فیلتر بسیار قوی اسکن در امان ماندن ویروس ها در هنگام اسکن برنامه غیر ممکن است. همچنین با وجود اینترنت سکوریتی این مجموعه هیچ هکری توانایی هک سیستم شما را نخواهد داشت زیرا دیواره آتش برنامه از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا به منظور برسی رفت و آمد های اینترنتی استفاده می کند. در نسخه 2012 این نرم افزار امنیتی سرعت کار در محیط برنامه و اسکن آن افزایش چشمگیری یافته که موجب رضایت مندی کاربران در هنگام کار با آن شده است. علاوه بر آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این بسته شامل ابزارهای دیگری است که هر یک از آنها در برقراری امنیت سیستم تاثیر به سزایی دارند از جمله میتوان به قسمت های کنترل کامل کاربران توسط مدیریت سیستم ، امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها ، مدیریت شبکه و برقراری امنیت ، امنیت و مدیریت لب تاپ مانند کاهش مصرف باتری ، بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز و ... اشاره نمود. علاوه بر این قابلیت آپدیت خودکار روزانه و ساعتی تمامی نرم افزارهای موجود در این بسته امنیتی را در بالا ترین حد خود نگه می دارد تا در مقابل نفوذ بد افزارها با قدرت ایستادگی کنند.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود نرم افزار ESET Smart Security v5.0.94.0 Final

    دانلود نرم افزار ESET Smart Security v5.0.94.0 Final

    دانلود نرم افزار ESET Smart Security v5.0.94.0 Final
    | دانلود رایگان نسخه 5 فینال نرم افزار اسمارت سکوریتی ESET |
    هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. نرم افزارهای ضد ویروسی یا همان آنتی ویرسها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آنها کارآیی های خاصی دارند که ممکن است دیگری فاقد آن باشد. از همین رو در این پست وب سایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار اسمارت سکوریتی Smart Security ساخت شرکت معروف ESET میباشد که قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف به خصوص اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی ESET تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادر اند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند. به عنوان مثال شما با استفاده از آنتی ویروس این بسته می توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید و یا با استفاده از دیواره آتش آن می توانید رفت و آمدهای اینترنتی سیستم خود را تحت کنترل داشته باشید تا اگر کسی قصد هک کردن سیستم شما را داشته باشد با این دیواره آتش بسیار قوی رو به رو شوید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بسته ی امنیتی ESET را میتوان به مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای امنیتی تشبیه کرد که همگی در یک جا و باهم جمع آوری شده اند. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این بسته ی امنیتی شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی برطرف شده است. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید.
    جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار امنیتی AVG Internet Security 2012 12.0 Build 1796 Business Edition Fina

    دانلود نرم افزار امنیتی AVG Internet Security 2012 12.0 Build 1796 Business Edition Fina


    دانلود نرم افزار امنیتی AVG Internet Security 2012 12.0 Build 1796 Business Edition Final
    شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. از جمله فعال ترین کمپانی های تولید کننده نرم افزارهای آنتی ویروس می توان به AVG اشاره کرد که در سال های اخیر پیشرفت بسیار سریع و چشم گیری داشته و توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند. کاربرانی که امنیت رایانه خود را به نرم افزار تولید شده این شرکت می سپارند و امیدوارند تا بدین وسیله اطلاعاتشان از هرگونه تهدید در امان باشد. AVG Internet Security یکی از نرم افزارهای تولید شده توسط این شرکت است. نام این نرم افزار تا حد بسیار زیادی تمرکز و اولویت آن برای محافظت از سیستم شما را مشخص می کند. این نرم افزار قادر است تا از رایانه شما در مقابل انواع تهدیدات محافظت کند و یک وبگردی ایمن و همراه با آرامش را برای شما به ارمغان آورد. جهت افزایش اعتماد شما نسبت به این نرم افزار شاید ذکر نکاتی نظیر اینکه AVG بیش از 80 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد و یا اینکه برنده جوایز متعددی به دلیل عملکرد مناسب در مواجه شدن با تهدیدات و بدافزار بوده ، بی تأثیر نباشد. عملکرد این نرم افزار در زمان استفاده از اینترنت به صورت Realtime خواهد بود به گونه ای که حتی اگر در نتایج جستجوی شما در موتورهای جستجو مورد مشکوک و یا آلوده ای وجود داشته باشد نرم افزار شما را از وجود آن مطلع خواهد کرد و اجازه بازکردن صفحه مذکور را نخواهد داد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    دانلود نرم افزار آنتی ویروس Avira Premium Security Suite 10.2.0.668 ظر

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود